Teint perfektion sleeping cream


Na samom pocetku da naglasim da pisem svoje iskustvo sa ovom kremom sto ne znaci da vama nece odgovarat.
Nocna krema za izjednacavanje tena od Balee za mene nije ispunila ocekivanja.


Proizvod dolazi u prelijepom pakiranju od 50 ml.Privuci ce svaku zenu koja voli mazalice.Sto svojim interesantnim pakovanjem (ove neke boje i mjesec zvjezdice) kao i samim cvrstim pakiranjem unutra.Plasticno pakovanje cvrste konstrukcije koje je siroko u poklopcu a dole se suzava bit ce upecljativo uvijek na vasem nocnom stolicu.E sad malo o proizvodu.Sama krema mirise lijepo onako svjeze.Na prvi pogled ima izgled nekog jogurta i tekstura joj je bas poput cvrstog jogurta. Krema je namjenjena za nanosenje nakon ciscenja lica prije spavanja.


Ne mogu pisat o njenom djelovanju kad sam je nanijela samo 3 noci i odustala od nje.Znaci to za izjednacavanje tena neznam da li ona u opste djeluje.Pripadnik sam krema koje kad naneses upiju u lice ili bar daju neku mekocu dok je na licu.Volim nocne kreme koje djeluju umirujuce. 

E sta se meni desilo?Nakon ciscenja lica nanijela sam ovu nocnu kremu i legla.Potrudila se bit mirna nekih 15 min da to sve fino upije pa kao kasnije cu se prevrtat.Nakon mog mirovanja krema mi je ukocila lice.Doslovice ako ste ikad stavljali jogurt na tijelo pa onaj osjecaj kad zategne.E bas tako.Na silu sam zaspala haj reko mozda mi se to sve cini.Drugu noc isto,zatim i trecu.Ujutro kad ustanem operem lice i sloj se ove kreme bas osjeti pod rukom.
Sto se tice primjene ove kreme trebali su mozda da ovu teksturu naprave za neku masku za lice.Pa drzis 15 min ono se stvrdne i onda isperes.A ne citavu noc koza ne moze da dise i imas osjecaj da su sve pore zacepljene.


Pisite mi da li ste imali iskustva slicna mom i kako vam se cini ova krema ako ste je vec probale?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?