Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?

Prosla je moda kad su nadogradnje bile top.Opet se vracamo prirodnim noktima.Ali kako odrzati cvrstocu i kako povratiti vec unistene nokte?
Imati lijepe njegovane ruke znaci njegovat ih i do noktiju drzat maksimalno.
Ovaj put cu vam pisati samo sta koristim,a slijedeci put pisem cijeli postupak manikira.

Posto sam od nadogradnji i silnih ljepila i gelova unistila plocice od noktiju nisam znala kako ponovo oporavit nokte da izgledaju uredno i lijepo.
Prvo sam pocela da koristim prirodnu kupku za nokte.
Naspem jabukovog sirceta u zdjelicu zatim kasikicu sode bikarbone i sve dok ono sisti ja drzim nokte potopljene.
Nakon toga slijede stvarcice koje koristim da bi opet ocvrsnuli.


Na slici su 4 proizvoda. 
Prva dva koristim naizmjenicno.To su Eveline 9u1 Total action i Avon true 7u1. Evelinov tretman se koristi po jedan sloj tri dana zatim se skida.E pa bas iz tog razloga koristim i ovaj avonov koji ne skidan svako treci dan. Vec kad nemam vremena za mazanje svaki dan i skidanje tih slojeva treci dan koristim avonov.
Ova dva proizvoda su odlicna.Daju cvrstocu noktu i oporavljaju ih.Moji nokti su bili lomljivi,plocice tanke i bez ikakvog sjaja i pomocu ova dva proizvoda su se oporavili.Naravno bilo je potrebno oko 20 dana da bas vidim da cu jaki i da mogu da ih pustim da rastu.


Nakon nekih 20 dana pocinjem da ih pustam ( a do tad sam samo kupka i ova dva tretmana i turpijala). Nokti su dobili jacinu zatim pocinjem drugacije postupat sa njima.Ne koristim ove tretmane u nekoliko slojeva vec nanesem jedan sloj zatim prelazim na lak ( po vasem izboru). Ja sam odusevljena ovim Golden Rose lakovima i ovdje vam predstavljam jedan od njih.Ne samo izborom boja koji imate vec i sam lak je postojan,ne guli se,boja je bas onaka kakva je na bocici.


Nakon nanosenja laka za nokte (u tankom sloju) prelazim na top coat. Koristim Evelinov mislim da je odlican.Nije gust,lijepo upije preko laka,brzo se susi,i odlicno fiksira lak i sve sto je ispod njega za nokat. Top coat je bitan mada mozda i ne izgleda jer kad nanesete lak mislite  to je to ali nije top coat ce to sve ucvrstit i vasi nokti ce izgledati dugo onako kako ste ih prvi dan sredile.


Za kraj cu vam pokazat moje nokte. Nemam sliku od prije kakvi su bili (a bili su uzasni kao da sam kopala sa njima) pa cu vam pokazat samo kako sad izgledaju. Mogu dodat da se nijednog trenutka ne bojim da ce se zakinuti,da ce puknuti ili da ce se listati.A radim sve kucne poslove.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME