MAGIC TEINT CREME

I tako ja u potrazi za nekom kremom koju cu moci koristit svakodnevno u Dm uzmem ovu Baleinu. Na prvu haj rekoh oni bar imaju proizvode koji izuzetno mirisu pa i ako krema ne bude nesto mogu je iskoristit zbog mirisa. Nisam ni obracala paznju sta pise na kutiji.


Kad kuci,istisnem proizvod kad krema bijela.Onako zacudjena gledam i mislim "zeno trazila si toniranu kremu" a ne obicnu kremu za lice. Razmazem kremu na ruci kad ona se promjeni.
wooow
Pomirisem,ma divno.Cist miris


Tek kad sam vidjela da sam izabrala pravu stvar tad sam procitala da krema sadrzi mikro kapsule koje se prilagodjavaju boji tena.One se cak malo i vide al se ne osjete prilikom nanosenja. I samo u trenutku razmazivanja dobivaju tu neku boju tonirane kreme. Sa Baleom nikad ne pogrijesim!


Pakovanje ove kreme je u pink izdanju (sto ja jako volim),dolazi 50 ml. Krema se nanosi na cisto lice i vrat te se njezno umasira. Kostala je negdje oko 8 km (mozda je bila na snizenju).
Ja bih ovu kremu preporucila najvise mladim djevojkama tj tinejdjericama.Ovako nesto njezno i nesto sto im nece djelovat prenapadno i pretesko za njihovo mlado lice.
Sto se mene tice ja cu je redovno koristit,jer imam malo cudno osuncano lice.Nekad sam imala siske i celo mi je nekako malo svijetlije od ostatka lica pa kad sam kremu nanijela sve se izjednacilo.Ostatak lica mi nije bio nista tamniji a celo je bilo za nijansu tamnije.Sve se izjednacilo.
Lagana krema je odlicna za sve koji ne zele stavljat puder i tesku sminku a u nekom trenutku zele ujednacit neke nepravilnosti ili ublazit bljedilo.

Ljubim vas puno. Pisite mi koju vi toniranu kremu koristite?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?