Sta koristit kad nemamo nikako obrva?

Imam dlaka na mjestu gdje su obrve ali imam i dijelova na kojima mi fale. Tamo gdje ne bih htjela da rastu one rastu a tamo gdje bi htjela njih nema.Imamo li sve problem sa tim?
Prvo sam se dvumila da uradim japansko iscrtavanje obrva ali ne zelim neko da mi nacrta oblik koji ja ne zelim.Ne zelim obrve kao kod svih drugih djevojaka odmah to nisam ja. 
Nakon sto sam shvatila da ne zelim neko da mi radi o glavi pa poslije da kukam potrazila sam nesto sto je oduvalo sva moja ocekivanja. 
Gel za obrve od Nyx-a.


Ovo je gel za obrve prvenstvano namjenjen onima koji nemaju u opste dlaka na mjestima gdje trebaju bit obrve.Ali i one koji imaju dlaka ali zele savrsen oblik koji ce trajati.
Dolazi u tubi od 10 ml. Al traje cijelu vjecnost. Platila sam ga oko 18.00 KM.
S minimalo ocekivanja uzela sam pakovanje da probam.Nakon sto sam istisnula proizvod i nanijela ga kistom za obrve odusevila sam se. 
Ima jako finu gustocu, dovoljno jak, nanosi se fino i ostaje tamo gdje ga stavite. 
I jos nesto najbitnije VODOOTPORAN je. 
Divan za ljeto i bez straha mozemo uci i izaci iz vode. 


Za osobe koje ne vole svaki dan da crtaju obrve a zele da su im uvijek savrsene ova tubica je zagarantovano najbolja stvar. Jedan dan naneses i sigurno imas obrve par dana. Nema plasenja da ce nam se obrve razmazat nakon znojenja lica ljeti ili da ce se obrisati kao sto to biva sa olovkama.

TRIK: Najbolji nacin na koji se moze koristit ovaj gel jeste da se proizvod istisne na sami cep ove tubice.Zatim zavrnemo tubicu i u ruci jednom rukom drzimo tubicu na kojoj se na poklopcu nalazi sadrzaj a u drugoj kist.Na taj nacin sprijecavamo susenje tube i samo koristimo onoliko koliko smo istisnuli.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?