Obnavljajuca maska za kosu

Od kako sam plava u potrazi sam za stalno novim maskama za kosu.Nikad ih dosta.Ali uvijek se vratim jednoj.Mogu probati njih milion al uvijek se vratim onoj jednoj koja moju kosu dize iz mrtvih.Prosto je nemoguce moju kosu dovesti do nekog prirodnog zdravog izgleda kose jer svaka dlaka je sprzena sto hidrogenom kad se farbam sto fenom i peglom kad stilizujem kosu.
Trudim se da kosu hranim i prirodnim maskama ali i kupovnim.Cesto se razocaram kad uzmem neku novu pa nikakav efekt nema.Zato se uvijek vratim onoj koja iznova i iznova me odusevi.


Schwarzkopfova Gliss hair repair maska. 
Pakovanje je ljubicaste boje sa slikom bas kao da neke cestice obnavljaju vlas.Proizvoda dodje 300 ml.I sama maska na snizenju me je kostala oko 8,00KM. 
O samom proizvodu mogu reci da ima prijatan miris.Meni se bar svidja,onako cisto i proljetno mirise.Tekstura maske je gusta i bijele boje.Obnavlja popucale vrhove izmedju vlakana vlasi.
Nanosi se 2-3 puta sedmicno na mokru kosu ostavi se da djeluje 1-2 min i nakon toga ispere.


Ja ovu masku i sve druge maske koristim na jos jedan nacin.Osim ovog da na mokru kosu ostavim da djeluje. Cesto prije tusiranja nanesem masku na kosu i zamotam kosu u najlon ili peskir.Drzim na kosi dok obavljam neke kucne stvari i zatim pri tusiranju isperem.Ovako je primjenjujem jer mojoj kosi sigurno treba duze od ovog 1-2 minuta pa joj na ovaj nacin dam da upije sve sto se da upit iz maske,

Koje vi maske koristite i koja je vasa omiljena?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?