Metal Shock

U praznicnim danima kad se svi radujemo poklonima i ja sam dobila jedan od Essence. Nakon izlaska njihove nove linije Metal Shock objavili su igru za dobijanje kremaste sjene. Proslo je par dana i neocekivano sam osvojila.
Poslala sam im svoje podatke i jos uvijek nisam ocekivala da ce mi ista stici. Kad jedan dan na vrata stize paketic. Kad tamo Metal Shock kremasta sjena.


Na prvi pogled sam mislila da je sjaj za usne.Posto ima bas takav izgled. Samog proizvoda dodje 3,5 ml. Pakovanje je prakticno jer bas zato sto je kremasta sjena ima aplikator i lahko se nanosi. Puno bolje neg da je u nekoj maloj teglici pa da se mora nanosit prstom il kistom. S tim da ove kremaste sjene se dosta lijepe za kist puno je bolje ovako. Dolazi u par nijansi a meni je stigla 02 stars &stories.Neka smedja nijansa koja u sebi sadrzi mnostvo sitno mljevenih sljokica. I bas daje efekat metalik.


Nakon nanosenja na ocni kapak dobijemo efekt metalik sjene na ocima.
Jakog intenziteta i jako primjetno na ocima. Fino se i blenda i dogradjuje sa drugim nijansama.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?