Matte mark sjajevi

Cio svijet je poludio za mat sjajevima za usne.Tako je i avon proizveo svoju liniju mat sjajeva.Odmah sam nabavila 2 koja su mi bila najupecljativija.Volim jake boje i ove dvije su mi najvise privukle paznju.


Samo pakovanje je preslatko.Poklopac mat a i pakovanje koje je kockasto ne moze da se ne primjeti.Uzela sam orange you happy i fabulosity. Jedna narandzasta i jedna ljubicasta.Nekako u ovim tmurnim danima volim sve sto je jarke boje.
Samog proizvoda dodje 7 ml.Sjaj je izgleda kao malo pakovanje i pri otvaranju je i mala drskica od aplikatora.Ali aplikator je dosta sirok i odlican za nanosenje sjaja na usne.


O samoj pigmentaciji mogu pricat do besvijesti.Boja je vrh.Jako pigmentirana i postojana na usnama.Znaci i pri nanosenju ne mijenja se u svijetliju vec je bas ludo pigmentirana.Tekstura ovog sjaja je jako lagana i kremasta.Sto je odlicno! Jer svi zelimo imat na usnama nesto sto je lagano.Sjaj ne isusuje usne i dovoljan je jedan sloj. Ne skuplja se i nema razmazivanja.


Jedina mu je zamerka ova drska od aplikatora.Mozda zbog tog sto smo svi navikli da sjajevi imaju one duze.Ali bas zbog tog ovi sjajevi su i posebni.Nekako sicusni.

Dole mozete pogledat kako ovi sjajevi izgledaju na meni sa svom sminkom.
Lijep pozdrav



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?