Krema za prve bore

Posto imam strah od starenja vec sam u potrazi za kremom za bore.Zelim ih spremno docekati.Malo sam istrazivala i shvatila da vec od 25 godine trebam poceti da hidriram kozu lica i da maksimalno brinem o njoj.Kreme koje sadrze hyaluron pomazu u odklanjanju bora i hidratiziranju koze.Kozi daju elasticnost i hrane je maximalno.Od kako je hyaluron odkriven ne postoji krema za bore koja ga ne sadrzi.


Citajuci upustva na samoj kutijici saznam da ova Evelinova krema se primjenjuje i danju i nocu. Oooo da to mi treba. Kad u jednom proizvodu imam nesto sto mogu primjenjivat vise puta a sto manje bocica po nocnom stolicu. I jos bolje jer muz vidi sto manje pakiranja po kuci,a ne cijelu liniju proizvoda za razlicite primjene.


Krema dolazi u cvrstoj kutiji omotanom providnim celofanom.Na samoj kutiji je naznaceno 30+ al ja imam 28 i kao sto sam rekla zelim prevenirat samo nastajanje bora. Bila je na snizenju negdje oko 8,70 KM. 
U sebi sadrzi hyaluron,bio kolagen,aquaporinom i shea maslac protiv bora ZA SVE TIPOVE KOZE.


Bocica u kojoj dolazi je staklena sa plasticnim poklopcem.Sam proizvod lijepo mirise. Njezno bez nekog upecljativog mirisa. Krema se nanosi na cistu kozu ujutro i navecer moze se koristit i kao baza za puder.Duboko prodire u kozu i stimulise prirodni proces regeneracije koze.Obnavlja celije koze i stiti je od starenja.Za kretko vrijeme smanjuje broj,duzinu,sirinu i dubinu bora.


Ovu kremu mogu primjenjivati svi,koji god tip koze imate.Njenom primjenom necete osjecati nikakvu tezinu na licu.Kad je nanesete ona jednostavno upije i osjetite samo mekocu. a to se trazi od svake kreme. 

Lijep pozdrav 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?