Cocos & Sheanuss

Od losiona za tijelo najvise mi odgovaraju oni koji mirisu na kokos i cokoladu.Pri trazenju jednog takvog naisla sam na Balein losion za tijelo sa ekstraktom kokosa i shea maslacem.


Proizvod sam uzela na snizenju pa se ne mogu sjetit tacne cijene. Negdje odprilike oko 3-4 km.Losion dolazi u pakovanju velikom od 400 ml.Ovo pakovanje vam moze bas dugo trajat.Ima fino pakovanje i poklopac koji je dosta cvrst pa moze i u torbu neku vecu da se stavi.Odlicno je za osobe sa suhom kozom a i sad u vrijeme hladne zime dobro je nahranit i hidratizirat kozu.
Sadrzi vodu i glicerin sto je meni najbitnije.
Proizvod je bijele boje i pri samom istiskanju izrazito mirise.Toliko jako da kao da ste nanijeli parfem od kokosa. Nanosi se njezno i kruznim pokretima umasiramo u kozu.Mekocu koze cete osjetit odmah.A i nakon upijanja.Sto je najbitnije nema onog ljepljenja sto neki proizvodi rade.Vec nakon nanosenja losion lagano prodire dublje u kozu dok podpuno ne udje u dublji sloj.Sto je i najbitnije.Da se ne razvlaci po gornjem sloju vec da nahrani kozu.
Miris za vama dugo ce se osjetit.
Toliko jak miris da ga ja ne smijem nanosit prija spavanja jer me muz poslije kritikuje kako od mirisa kokosa ne moze da zaspe. Vec ga koristim nakon kupanja ili u jutarnjim satima prije oblacenja.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?