Kako odvojit vrijeme za sebe?

Kako sve stici i opet odvojit vrijeme za sebe?Kako biti i dobra majka,i dobra domacica,i uspjesna zena i opet izgledat savrseno? Kako pospremit kucu,igrat se sa djecom ,stici na posao,...i opet odvojit vremena za sebe?

Imamo mi sve vremena na pretek samo ga lose rasporedjujemo!

Na sta zene izgube bespotrebno vrijeme?
*Jutarnju kafu razvuku na 1-2 sata
*Kucne poslove obavljaju jedno po jedno
*Pospremaju kucu same
*Gledaju TV ili su za kompjuterom ili telefonu po 2-3 sata

Ne kazem da ne treba nista od ovog radit aliii to treba malo drugacije rasporedit. Ja vecinom radim 2 stvari odjednom.
Pijem jutarnju kafu i gledam tv il sam za kompjuterom.Sve je to maksimalno 30 min.
 Dorucak pravim a u isto vrijeme obavljam telefonski razgovor. Ili pomazem starijem sinu zadacu.
Pospremanje kuce obavljamo svi zajedno. Uvijek je to neko dobro raspolozenje uz neku muzikicu i ukljucujem djecu u sve obaveze po kuci. Oni mogu da nam i puno pomognu a ujedno dok su mali ucimo ih da u kuci i oni zive a ne da su gosti. Naravno dok su mali manje su im i obaveze pospremanje sobe,brisanje prasine i vracanje stvari na svoje mjesto.Ne mogu oni to savrseno uradit ali nikad im ne treba zamjerit jer jednog dana ce to sve uradit kako treba.Pri zavrsetku obaveza po kuci uvijek se pocastimo necim kao nagradu za dobro obavljen posao.Mi smo tim i najbolja ekipa.
Za vrijeme spremanja rucka ujedno i perem sudje.Tako kad je rucak gotov i sudje i kuhinja je pospremljena.
Kad zelim sebe da spremim (njega lica ili sminka) ujedno i pustim nesto da gledam ili eventualno slusam.
Poslije dolaska kuci sa posla slijedi spremanje vecere i odmah pranje sudja,za to vrijeme vodimo zajednicek razgovore kako je kome bilo na poslu i kako je sin proveo dan u skoli.
U kupatilo odlazimo kcerkica i ja. Nju stavljam u kadu i dok nju nadgledam kako se pljacka u vodi skidam sminku.Okupam curicu a zatim ulazim ja.
Poslije kupanja spremamo se za spavanje.Djecu sam navikla da im ili procitam pricu ili ispricam neku pricu pred spavanje i to je sve.Nema ninanja,nosanja ili da djeca pored svoje sobe spavaju sa roditeljima.
Kada smo se utisali onda odvojim vrijeme za sebe.Sva njega i tretmani koje volim obavim u tom periodu.


Zakljucak: Dan je prosao super.Sve sam stigla i pospremit kucu i napravit jelo i na posao a i brinut se o sebi!

Mislim da svaka zena moze odvojit vrijeme za sebe i da ne mora vazit ono ako je zena sredjena da joj kuca nije. Moze to sve da ide u kompletu. Ipak smo mi zene 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?