GENTLE SCRUB CLEANSER

Nakon ljeta moje lice polahko pocinje da blijedi.Svi oni dani mukotrpni da dobijem onu preplanulu boju u jesen me iznova podsjete da ja nikad necu moci imat tamniji ten. Mozda samo preko ljeta ali opet jesen i zima donesu svoje.Bas u tom prelaznom periodu svi mi vidimo i osjetimo kako nam se koza ljusti.Kako se mrtve stanice same pokazuju i kako nam koza izgleda prljavo prilikom skidanja tog gornjeg sloja.Zene koje ne skidaju taj tamni sloj od ljeta zale se kako imaju sunceve pjege.
To me najvise nervira kad je lice u pitanju,taj strah da ne ostanem sarena.Zasto ne moze odmah da se skine taj cijeli sloj i nek se sve vrati u normalu.U potrazi za pilingom koji ima dobar skrab preporuce mi Avonov. Ko na vrijeme misli nema od cega da strahuje!


Kozu prvo ocistim micelarnom vodom.Namjerno sam uzela iz iste linije Nutraeffects.Ne sadrzi alkohol nijedan od proizvoda pa ne isusuje lice.I micelarna i piling su namjenjeni za osobe sa normalnom i suhom kozom. Poslije ciscenja da bi skinula mrtve stanice sa lica na prst istiskam njezni skrab,piling i utrljavam na lice.Piling nam dolazi u silikonskoj tubi od 100 ml. Sto je bas dosta i moze vam bas potrajat.Prilikom trljanja osjeti se da pored ovih crnih tackica ima jos neki skrab.Neki koji ne vidimo ali se pod rukom i te kako osjeti. Istrljam dobro i saperem mlakom vodom. 


Pomocu ovog pilinga sve mrtve stanice su se skinule.Odlican je za dubinsko ciscenje pora i poslije trljanja vidjet ce se vidno otvorene pore. Moze se koristit i na mjestima koje vam je najosjetljivije pa cesto imamo po neku bobuljicu (kod mene brada).Pa ovaj piling koristim svaku noc samo na bradi a jednom sedmicno na cijelo lice.

Na mom licu je zablistao novi sloj koje sam i te kako poslije hidratizirala i nahranila. 

Ja spremna za zime,a VI?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?