Atoderm Preventive

Odlaskom kod dermatologa ustanovili smo da mi je kod kcerkice koza bas suha.Toliko suha da je hrapava na dodir. Mozda je to samo trenutna faza bila poslije ljeta koje sve nas dobro isusi. Dermatolog nam je propisao ovu kremu  iz Bioderma kako bi se njena koza nahranila i oporavila.


Proivod je u bijeloj tubi od 100 ml.Platila sam je oko 28 km u lokalnoj apoteci.U sebi sadrzi vodu,glicerin,mineralna ulja,...Njeguje izrazito suhu kozu dojencadi i male djece i osnazuje prirodnu zastitnu barijeru djecije koze. Nanosi se 1-2 puta na dan iskljucivo na ociscenu i suhu kozu.Lagano se razmazuje dok ne upije. Krema je bijele boja,jako fine gustoce i poslije nanosenja ona upije u kozu. Sto je za svaku pohvalu jer sam proizvod ne stoji samo na gornjem povrsinskom sloju vec ide dublje i hrani nize slojeve koze.


Vec nakon 2 dana koza kod moje kcerkice je bila sasvim drugacija.Njezna i povratila je onaj svoj sjaj. 
Redovno preko zime koristim joj ovu kremu kako bi joj koza bila njezna i mekana i kako bi bila spremna za ljeta. 
Od kako sam vidjela njeno djelovanje znam i ja iskoristit priliku da svoju kozu pocastim ovim proizvodom.Drzim se onog "sve sto je dobro za bebe i malu djecu za nas ne moze biti stetno".Svaki put kad ovu kremu nanesem poslije njenog upijanja u kozu divim se mekoci koju moje lice dobije.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Teint perfektion sleeping cream

MAGIC TEINT CREME

Kako do savrsenih PRIRODNIH noktiju?